call
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Jeśli jesteś konsumentem lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, a zakup towaru nie ma charakteru zawodowego (nie jest związany bezpośrednio z branżą, w której się specjalizujesz), w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo do reklamacji, którą najlepiej złożyć na adres e-mail: serwis@fitnessclub24.pl lub drogą pocztową na adres:

Fitness Club 24 Sp z o.o.
ul. Komorowicka 110
43-300 Bielsko-Biała
Polska

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: 
Fitness Club 24 Sp z o.o.
ul. Komorowicka 110
43-300 Bielsko-Biała
Polska
 

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

Jeśli jesteś konsumentem lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, a zakup towaru nie ma charakteru zawodowego (nie jest związany bezpośrednio z branżą, w której się specjalizujesz),
od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni, bez podania przyczyny wypełniając formularz odstąpienia od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@npgshop.pl 
lub drogą pocztową na adres

Fitness Club 24 Sp z o.o.
ul. Komorowicka 110
43-300 Bielsko-Biała
Polska

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na w/w adres, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie. 

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Wypełnij go i dołącz go do przesyłki. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Fitness Club 24 Sp. z o.o.
ul. Komorowicka 110
 
43-300 Bielsko-Biała

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-> FORMULARZ ZWROTU <-

(kliknij aby pobrać)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl